תודה על הזמן שאת/ה מקדיש/ה למילוי שאלון שביעות רצון זה, דעתך חשובה לנו ונועדה לשפר את השירות אותו את/ה מקבל/ת, השאלון שלפניך מוצג בלשון זכר.

סוג השירות שקיבלת, בחר את המתאים ביותר.
סוג השירות שקיבלת, בחר את המתאים ביותר. (חובה) שדה חובה

שאלות דרוג בסולם 1-5, כאשר 1= לא מרוצה כלל ו- 5=מרוצה מאוד

עד כמה את/ה מרוצה מהשירות הכללי של מחלקת הרכב?
עד כמה את/ה מרוצה מהשירות הכללי של מחלקת הרכב? (חובה) שדה חובה
עד כמה אתה מרוצה מהזמינות של העובדים במחלקה?
עד כמה אתה מרוצה מהזמינות של העובדים במחלקה? (חובה) שדה חובה
עד כמה אתה מרוצה מהתמיכה והשירות של עובדי המחלקה?
עד כמה אתה מרוצה מהתמיכה והשירות של עובדי המחלקה? (חובה) שדה חובה

במידה וסופק לך שירות ע"י חברת הליסניג

עד כמה השירות סופק בזמן סביר?
עד כמה השירות סופק בזמן סביר? (חובה) שדה חובה
האם הפניה שבגינה פנית, טופלה? (אם ציינת ציון 4 ומטה, פרט):
האם הפניה שבגינה פנית, טופלה? (אם ציינת ציון 4 ומטה, פרט): (חובה) שדה חובה
עד כמה אתה מרוצה מהשרות של חברת הליסינג?
עד כמה אתה מרוצה מהשרות של חברת הליסינג? (חובה) שדה חובה

שאלות פתוחות (אופציונלי)

תודה רבה על שיתוף הפעולה, תשובותייך יסייעו לנו במתן שרות טוב יותר.